Wednesday 30 November 2011

saya rindukan awak ;(

Di saat ini aku masih menanti dirimu . Dikala malam menjelma , badan , mata , hati dan otak masih ligat memikirkan tentang dirimu . mengapa perlu jadi begini ?? salahkah jika aku ingin mengecapi sedikit kebahagiaan bersamamu ?? :(

sayang , saya terlalu rindukan awak .. rindu semua nyer tentang awak ..kenapa kita tak macam orang lain ? yang bahagia , seronok , gembira .. kenapa kita sentiase ditimpa dugaan ?? apa salah kita sayang ? *muka cencorot*

sayang , mungkin awak tak dapat bace ape yang saya luahkan ini . tapi saya tahu awak dapat rasa kan sayang ? saya luah ini dalam keadaan air mata saya mengalir sayang . mesti awak marahkan sebab saya selalu keluarkan air mata hanya kerana awak :'( . awak salah !! arghhhhh *muka marah* air mata yang mengalir ini , merupakan air mata cinta yang kita bina selama ini sayang .. maafkan saya sayang , saya tak mampu untuk kuat lagi :'(

sayang , sayang kuat kan ?? tak macam saya . sayang boleh tabahkan hati dengan dugaan ini ? sayang tak suka ngis kan ? saya percaya , sayang boleh lawan semua rintangan yang akan datang !

sayang , saya teringin nak dengar suare sayang , tatap mata sayang , pegang tangan sayang dan kita samasama menuju ke alam BAHAGIA . tapi tak dapat kan sayang ? dugaan yang sayang terima TERlalu berat .

sayang , walau apa pun terjadi kita tetap akan bersama . kebahagiaan hanyalah milik kita berempat . itu janji saya pada awak <3

sayang ingat ta ? gambar ini kat mana . comel kan :') ?

gembira nye kita time ini ? sayang suka ta ??

kenangan bersama <3 di bagan lalang beach <3

suka tengok sayang happy ;)


No comments :

Post a Comment