Tuesday 27 December 2011

I'm ready for this

Assalammualaikum semua :)
Heee , lama ta jejari beluncas tak update blog ? lama kan kan kan ? kesian korang tunggu dengan muka dah berkedut macam ketas koyak ! HAHA -.- aishhhh jahaaat sungguh saya tolong campak saya jauh jauh :P  mesti korang semua tertunggu tunggu entri kali ini . tapi nak cakap sorry dekat kawan2 kita aa . Kitew sebenarnya tanak down lagi. Aku nak say sorry la kat korang. Kat my babe iera , kechik n elyna . Sorry korang :')
Aku tahu benda nie da bape kali aku bagitahu korang . Mesti fade up un ? Aku ape ntah lagi . Fade away terus . Hahaaa . Takde kena ngena .

Aku nak sangat masuk kolej cepat-cepat-cepat .Aku nak stdy-stdy-stdy bagai rak.
Hahaaaa

#tengok muka dia macam mana struggle.Kalo muka akuu apetah lagi . HAHAHA

pointer kasi naik.Ceh,result pown belum dapat .HAHA.mungkin dekat Bangi aku dapat lupekan semuanya? Ngehngeh.I wanna build a new life.Mesti !

Aku taknak pown jadi macam ni , Tapi tulaaaa,kadang2 akuu tak mampu nak menahan,mungkin sebab terlalu rindukan dia kowt ,Tuh yang jadi macam nie.Dia pown dah bagi semangat dekat akuu .Even hanya tuhh ajee .aku dah rasa cukup bersyukur .


Sorry if aku tiba-tiba jadi pelik. Hahah . perangai akuu ikut time lah .Mungkin kadang-kadang aku sampai tak mampu nak kawal.Tuh yang gedik lebih tuhh .Hahaha.Aku percaya akuu mampu lawan semua perasaan ini .Aku boleh jadi kuat.Aku kena jadi kuat!macamm
Errrr-.- kuat kan ? HAHA

Okay korang,terima kasih ae sebab nasihat akuu.Nasib takde depan mata,tah-2 dah kena maki dengan korang . Okay tak takut pown , HAHA :D huhuhuhu
Ailerfuolls,dearest.UOLLS?Yerkkkkssss!Gedik gila. Hahahahaha.Okay,YOU ALLS  :D

It mean,A friends :) ILYoullss <3

No comments :

Post a Comment