Monday 19 December 2011

ini erti sahabat selamanya

*PEMBUKAAN*
pasang lagu sahabat selamanya oleh padi cepat supaya anda dapat lebih feeling bile bace entri kali ini ! hehe

Hai salam semuanya :)
fuh akhirnya!!akhirnya!! saya berjaya update satu entri . fuh suka tahu ta ? saya sendiri tak tahu nak update ape dalam blog ini , kesian blog ini saya abaikan dia , kesian kesian *sambil tiup habuk kat blog ni*  HAHA nonsense lah semua ni . tetiba emo . hmmm apa pown tak boleee . aishhh .

saya tahu , apa yang anda tertunggu tunggu dari entri saya kan kan kan ? heheee tahu uh . eley ! jangan tersipu sipu malu . HAHA . silalah bagi saya makan penampar anda percuma . saya excited lebih saje ini . ya, saya tahu anda semua tunggu gambar kan ? sampaiada orang kata .

"Jejari beluncas, blog jejari beluncas dah macam album"
    haha itu kata orang pada saya , dia kata macam uh sebab banyak sangat gambar dalam blog 

bak kata orang,disetiap gambar ada lagu , hehe tagline canon aku ambil , maaf yuna pinjam sebentar je pun . haha lagu uh dimaksudkan cerita la kiranya ,thats why , saya suka amik gambar . kenangan pun diabadikan hanya dalam gambar . bila tengok balik gambar uh , boleh kita katakan "eh bodohhhnya aku dulu , haha lawaknya muka akuuu " kan kan kan ? betul ta sangkaan saya nie ? atau pown meleset sama sekali  ? ok saya sedih takde orang nak sokong :(

"hoi apa cerita meleret leret nie jejari beluncas ,cepatlah tunjuk gambarnya"
haha apa kejadahnya saya tulis panjang panjangkan . so lets enjoy gambarnya :')

perut sudah berkeroncong, menu pilihan kepsi , yummmmy edappppnya :)

ini kawan saya , comelnya mereka , macam saya . phewwww :P
dari kiri kechik , saya, elyna , iera n sya  <3

seronok tahu bila dapat kuar.hilang stressss ! haha kawan saya nyawa saya juga :')


emmmm anak dara siapalah nie -.- haha seronok amat ! <3

susah nak dapat kawan macam ini serious saya cakap. diaorang terlalu baik buad saya .

ini last gambar kiteorang,tak tahu lepas ini bole jumpa lagi atau tidak .rindunyaaa :')

ada kawan senang ditukar ganti , ada kawan yang selalu ada disisi tapi tiap kali kita susah atau senang . yang mana satu anda pilih ? kawan saya ada yang sekarang nie  , sudah cukup untuk buad saya gembira . terimakasih wahai sahabatku , sayang korang macam mana korang sayang akuu . *sayang pakwe kurang ye harap maklum ! HAHA* . peace (Y)

No comments :

Post a Comment