Monday 12 December 2011

Always LOVE them ;)

Assalammualaikum , Everyone can sad , happy , laugh , cry . Bila dekat mesti kite tak dihargai , mungkin selalu gaduh gaduh macam kucing dengan anjing . Bila jauh timbullah rasa sayang , rindu dan terasalah nangis .

Dulu ada dia tak lah rasa sunyi :( sekarang dah rasa berkurang , perasaan bimbang , risau uh selalu ada , ape apepown saya doakan dia disana akan happy . Kepada jejari beluncas aku sayang korang semuaaa :) muaaahhhhhhhh dipipi kanan dan kiri , aku akn doakan yang terbaik untuk korang , swear :)

Nie kak kechik , kak teh saya , stdnt bisness

Nie kak iera yang ketiga , kak lang , stdnt acc 

Nie kak ngah saya :) stdnt bisness ,  kadang kadang dugaan Allah kasi itu adalah kerana Allah mahu kita selalu berserah padanya , jangan lupa pada ibu bapa kita walau kita dah berjaya ,
Assalamualaikum semua ;)

No comments :

Post a Comment