Friday 16 December 2011

SeNyUmAn dAn HaTi

Saya nak senyuman itu itu itu

"senyuman yang mana ? "

alaaa bawah ini . nak nak !

"jangan...."

kenapa pulak jangan ??

"sebab itu senyuman bukan dari hati"

apa maksudnya ??

____________tettttt

kamu lihat dari lentokkan badannya . cara senyumannya adalah itu mengambarkan seseorang itu sedang senang hati ? oh tidakkkkkk . tidak sama sekali . jadi apa yang shienano-nano ingin sampaikan dalam entri kali ini ? saya taktahu apa yang nak disampaikan . sooo kesian :(

senyuman palsu . palsu . ya saya ini palsu .


boleh tak saya nak senyum seperti ini ?dalam otak tiada masalah  . tiada semuanya . ada manusia yang kehidupannya sebegitu rupa? mungkin ada mungkin tidak . tergolongnya saya dalam kata tidak itu . yaaaaaaa saya taktahu ujian dan dugaan sebegini rupa kepada saya . apa saya lakukan ? ada saya menyakiti sesiapakah ? ada ? kalau ada ? dari hujung rambut hingga hujung kaki saya mintak maaf.

saya dah capek . capek itu penat taw *bahasa indo* . penat . saya tanak orang pijak kepala saya lagi macam dulu . maka saya terpaksa menjadi agak gangster *mungkin ayat kurang sesuai*  saya terpaksa buad diri gagah , padahal hati . Ya Allah . pedihnya ya tuhan . tolong bagi ruang padaku kesenangan , kehormonian dan  kebahagiaan

saya bukannya jenis heartless . saya masih punya hati dan perasaan . tolong jaga hati saya dan jangan biarkan ia terluka lagi .pleaseeee peeps oh no , peeps no 's' . andai kamu sedang membace ini wahai teman , kamu fikir apa yang kamu janji dulu pada saya , tolong tepati janji itu . saya mohon , saya percayakan kamu sebab itu saya masih bersama kamu , saya masih sayangkan kamu .


ini senyuman yang saya mahukan,yang saya inginkan ,selamanya...insyaAllah :)








Entri ini bukan berunsurkan minta simpati or apa apa sajalah , saya hanya nak luahkan sahaja , saya ulang hanya luahan sahaja , saya tak rasa fellas akan faham ke tidak entri ini , takpe antara saya dan 'kamu' je faham :)

No comments :

Post a Comment