Monday 31 December 2012

Happy New Year

Assalamualaikum :D

Dah lama kan tak gerakkan botton dekat blog ni ! Hewhew . Button baru dibaik pulih setelah lama tak digodek godek . Okay sekarang ni kita dah sampai di penghujung 2012 . Beberapa jam , minit , saat ramai yang akan countdown tunggu detik tibanya Tahun 2013 . Wahhhh ! Sekejap masa berlalu , pejam celik pejam celik , kita dah bertapak dekat bumi ni sehingga hari ini . Alhamdulillah syukur kerana Allah masih panjangkan umur kita sehingga hari ini .
Apa yang berlaku pada tahun sebelum ni kita jadikan sebagai kenangan manis , confirm la ada jugak kenangan pahitnya kan kan kan ? Potong jari kalau ada orang tak punya kenangan pahit . Haha joke :D Btw kenangan bersama sama sepanjang tahun 2012 sehingga saat ni akan menjadi noktah bahagia buat kita semua .



Saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru buat semua masyarakat dalam dunia ni . Semoga kita menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya . Hopefully tahun ni dapat membuka mata kita dengan dengan berubah ke arah kebaikan . Perbaiki diri kita yang salah dan move on ke hadapan . Bagi yang tengah enjoy dekat luar sana have fun ye . Berhati hati , jaga diri semua . Assalamualaikum :*

No comments :

Post a Comment