Saturday 5 January 2013

Bergembira bersama mereka

Assalamualaikum :D

Semakin hari semakin bahagia saya harapkan daripada semua . Hidup must go on right ! *dah merepek . Okay saya dah tukar background blog ini tahu :) Dah takmau pakai yang dulu , maklumlah umur dah meningkatkan so tak suka sangat colourful ni . Biar simple lagi cantik .

Bergembira bersama mereka :


She my everything . Selalu kongsi masalah sesama kan kan ? Bila cuti mesti wajib ketemu , walaupun sekejap . Dia jugak gps aku kemana sahaja . Haha *gelak jahat . Hilang semua masalah yang terbeban dalam kepala aku ni weyyyy bila keluar . Hewww !


Ni pulak si cantik manis merangkap sepupu kesayangan saya . Teman dia ni beli barang sampai nak terrcabut kepala lutut berjalan seharian . Tapi takpa , dia tak lama lagi bakal jadi student semula , belajar elok elok ye kat sana . Jangan dok menggatai pulak . Setia pada yang satu . Hhahaha !


Thaks for everything my friend . I love u so much :* Lain kali kita jenjalan Peneng lagi ye . Kbai :D





No comments :

Post a Comment