Monday 7 September 2015

Abdul Basir Azmi

Assalamualaikum ...

Entry kali ni bukan nak sweet manis masam ke apa cuma saja nak tulis . Hehe . Orang kata kawan biar beribu kasih biar satu . Bagi aku kasih tu ibarat kawan tapi mungkin special sikit la kan 😁 

Tak kenal maka tak cinta , aiceh ayat gitu . Okay bukan nak menunjuk atau apa cuma nak cerita dalam blog aku . First time aku kenal kau memang dalam hati aku cakap tak layan punyalah kau ni . Haha . Tapi kau cuba cuba dan cubaaaaa 😜 kononnya bagi ayat manis la . Kahkah !


And now kita still contact . Malas nak cerita panjang . Terus short cut 😄

Aku harap kau la kawan , sahabat , teman , kekasih gitu . Kau duduk di tangga yang keempat paling aku sayang . Haha . Atas pada kau tak perlu tahu 😂


Takdir jodoh semua ketentuan Allah , kita hanya perlu merancang . Kalau kau jodoh aku alhamdulillah , Allah perkenan doa kita selama ni . Kalau kau bukan jodoh aku tapi kita still sebagai sahabat baik 😍

Terima kasih sebab sudi luangkan masa dan dengar masalah kanak kanak ribena ni 😘

No comments :

Post a Comment