Saturday 7 March 2015

Border Tea

Assalamualaikum,

Lama sangat tak update blog ni , setelah setahun agak terbiar macam tu ja. Dulu malas nak bercerita dalam blog ni, kononnya macam busy sangat la kan . Sampai lah aku kerja , aku terpengruh dengan kakak dalam office aku tu . Dia lah yang belek belek aku punya blog sampai la aku rasa tertarik nak update kononnya .

Okay bla bla bla ...

Dipendekkan cerita , dah lama aku dengar cerita pasai BORDER TEA ni . Ramai yang kata sedap la lemak manis semua lah , tak dapat nak tahan sangat pi beli dengan staff tempat kerja aku . Nah tengok gambar ni,


Haaa ni aku punya first try coffee, okay la rasa dia tapi tak menepati citarasa aku sebab tak berapa minat coffee . Haha dia ada 4 perisa teh, green tea, coffee , coklat. 
Punya la besar dia punya cawan sampai boleh share satu family, puas hati kalau beli.

Mulut asyik terasa nak rasa green tea ja, esok tu staff perempuan nak order lagi . Apa lagi ambil l peluang nak rasa green tea. Serious yang memang sedap la weh . 

Nah nak belanja gambar sikit .


Green tea , sedap sangat . 


Orang tunggu nak beli air border tea ni . Serious pelik tapi benar . Haaa ayat , mungkin orang puas hati sebab dia murah sama .



Okay ni lah staff office aku tu . Kihkih

Okay assalam :)


No comments :

Post a Comment